Topbillede Foreningsportalen

Hold os ajour med dine foreningsoplysninger

Det er vigtigt, at oplysningerne om din forening er opdaterede og registrerede. På den måde har vi det rigtige billede af foreningen, og kan komme i kontakt med den. Nedenfor kan du læse mere om, hvilke informationer vi skal bruge
Medlemstal
» Centralt ForeningsRegister: Indberet din forenings medlemstal, arrangementer m.m. for 2017Alle foreninger i Furesø Kommune skal indberette medlemstal, antal arrangementer og antal deltagere for hvert kalenderår.
Blanketter
» Årlig dokumentationHvert år skal din forening indsende dokumenter på din forening. Du skal være særligt opmærksom på dette, hvis du ønsker at søge om leje af lokale eller aktivitetstilskud. Dette bevilges kun, såfremt dine dokumenter fremsendes årligt.
Ajourfør forening
» Ajourfør din forening i Furesø Kommunes foreningsregisterForeningsregisteret er et register over alle Furesø Kommunes foreninger. I registeret kan du søge på foreninger og finde foreningsoplysninger. Det er via dette register, at andre kan finde oplysninger om din forening
CVR nummer og NemKonto
» CVR-nummer og NemKontoAlle frivillige foreninger, der ønsker at søge økonomiske tilskud fra kommunen, skal have et CVR-nummer og en NemKonto
NEM ID og Digital Post
» Digital Post og NemIDAlle foreninger med et CVR-nummer er forpligtet til at have en digital postkasse tilknyttet

Sidst opdateret 06. december 2017